Uvjeti prodaje za kupnju u KUPKA.hr
Uvjeti prodaje za kupnju u KUPKA.hr

Vlasnik web stranice KUPKA.HR je tvrtka LEMING, inženiring, storitve in posredništvo d.o.o., koja se nalazi na adresi  Brege 39, 8273 Leskovec pri Krškem, Slovenija, te je registrirana u Okružnom sudu u Krškom, s matičnim brojem 3617815000, temeljnim kapitalom u iznosu od 7.500,00 EUR i registracijskim brojem uloška 2009/26517.

Članovi smo Obrtne zbornice Slovenije (Obrtnička komora) & Trgovinske zbornice Slovenije (Gospodarska komora).

Online kupnjom u KUPKA.hr Vam nudimo kupaonsku opremu Sanotechnik i pojedinačne druge proizvode.

Korištenje postupka elektronske narudžbe u KUPKA.hr je besplatno, registracija kupca za online kupnju pa nije potrebna.

Sve cijene u internet trgovini KUPKA.hr su s uključenim PDV - porezom na dodanu vrijednost. Cijene vrijede do objave novog cjenika.

Ugovor o kupnji (narudžba) bit će pohranjeni kod tvrtke Leming d.o.o., Brege 39, 8273 Leskovec pri Krškem, Slovenija, a kupcu će biti poslan putem e-maila. Kupac može naknadno zatražiti kopiju svoje narudžbe putem e-maila ili telefona - kopiju ćemo mu poslati e-mailom ili poštom. 


Postupak kupnje
Kupnja putem interneta u KUPKA.hr se odvija na sljedeći način:

Proizvodi u internet trgovini razvrstani su po kategorijama. Ako kupac nezna gdje se nalazi proizvod, može si pomoći tražilicom. U polje "TRAŽI" upiše ključnu riječ. Svi proizvodi imaju opširan opis koliko je to moguče, obično i link do web stranice proizvođača.

Proizvod koji korisnik želi kupiti, prvo mora dodati u svoju košaricu. U košaricu možete dodati bilo koji broj istih ili različitih proizvoda. Proizvode u košarici možete naknadno (prije završetka kupnje) brisati ili jim ispravljati količinu.

Nakon što kupac ima sve željene proizvode u košarici i želi ostvariti kupnju mora potvrditi narudžbu sa klikom na "ODDAJ NARUDŽBU".

Kod završavanja kupovine / narudžbe kupac mora napisati svoje podatke, ime, prezime, broj telefona/mobitela, adresu za dostavu i izabrati način plaćanja i dostave.

Načini plaćanja su (plaćanje unaprijed po ponudi):
- prijenos na naš bankovni račun putem e-bankarstva (e-zaba, pobaklik, pbz net,...)
- gotovinsko plaćanje na naš bankovni račun putem uplatnice (banka, pošta, fina,...)
- PayPal uplata (MasterCard, Visa, American Express, Diners)
- gotovinsko plaćanje na adresi tvrtke ili kod preuzimanja proizvoda nije moguće!

Što se tiće dostave možete izabrati između:
- plaćena dostava naručenih proizvoda
- besplatna dostava po našim uvjetima pogodnosti.

Detalji, koji se odnose na plaćanje i dostavu, objavljeni su u informacijama za plaćanje i dostavu.

Ako imate bilo kakvi zahtjev, želju ili pitanje, slobodno nam napišete kod završavanja narudžbe u polje " ZAHTJEVI I PITANJA".

Ako je kupac tvrtka (poduzeće), molimo upišite točne podatke o tvrtki. Ti su neophodni, da možemo izdati račun u skladu sa zakonom.

Za uspješnu potvrdu narudžbe morate se u potpunosti slagati sa uvjetima prodaje, načinom plaćanja, dostave i drugim uvjetima za dodatnu uštedu pri kupnji. Ako se ne slažete sa svim uvjetima prodaje, kupnja nije moguća, odnosno nije moguće oddati narudžbu.

Nakon što napišete sve podatke, još jednom ih temeljito provjerite. Kupnju, tj. oddaju narudžbe potvrdite klikom na polje "POŠALJI NARUDŽBU I ZAVRŠI KUPOVINU" i na ekranu ćete dobiti obavijest da je narudžba uspješno izvršena.

Na e-mail adresu odmah ćete primiti obavijest da smo narudžbu primili, zajedno sa svim informacijama koje ste napisali kod potvrđivanja narudžbe. Na svakoj poruci putem e-maila napisan je i status narudžbe. Status narudžbe može biti:

"U čekaonici"
To znači da smo Vašu narudžbu primili i zabilježili u bazi narudžbi.

"Čekamo plaćanje"
Prodavač je Vašu narudžbu grubo provjerio i traži od Vas potvrdu narudžbe, tj. plaćanje po ponudi. Uz obavjest o promjeni statusa narudžbe, poslana Vam je i ispunjena uplatnica za plaćanje, koju možete uplatiti putem e-bankarstva ili u bilo kojoj banci, pošti. Ponuda vrijedi (rok za uplatu) 3 dana od dana potvrde narudžbe, tj. po dogovoru!

"U obradi"
U e-mail poruci ste dobili obavijest, da smo primili vašu uplatu. U ovoj fazi detaljno pregledamo narudžbu i provjerimo dostupnost naručenih proizvoda. U tom postupku, možemo naručene proizvode odobriti ili odbiti. Proizvodi će biti odbijeni ako se ne možejo dostaviti u zadanim uvjetima. To si pravo zadržavamo na temelju činjenice da nismo "direktni prodavač" i ne uspijemo uvijek na vrijeme uskladiti podatke s poslovnim partnerima. U slučaju, da nismo u mogućnosti dostaviti naručeno u obećanom roku, kupcu vratimo uplaćeni novac u punom iznosu ili nađemo neko drugo rješenje (zamjena proizvoda s sličnim proizvodom ili slično). Za provjeru vjerodostojnosti podataka, točnosti isporuke i drugih usklađivanja, može prodavatelj ili ugovoreni partner nazvati kupca na broj telefona.

"Poslano"
Prodavatelj putem e-maila obavještava kupca o očekivanom terminu dostave.
Ukoliko termin dostave nije prihvatljiv za kupca, kupac uvijek može odustati od narudžbe bez troškova, ukoliko nije drugačije dogovoreno.

"Zaključeno"
Narudžba je zaključena kada kupac primi naručene proizvode i to potvrdi potpisanom otpremnicom.
U ovoj fazi, također se izda račun i pošalje kupcu putem e-maila u PDF obliku ili poštom na zahtjev kupca.

"Prigovor"
Narudžba ima status "prigovor" kada je riječ o komplikacijama u dostavi, isporuci ili obradi podataka.
U tom slučaju KUPKA.hr ili ugovoreni partneri kontaktiraju kupca putem e-maila ili telefonom na broj, koji je kupac napisao kod naručivanja.

"Otkazano"
Narudžba je otkazana, ako kupac ne ispuni svoje obaveze do prodavača u dogovorenom roku ili odustane od narudžbe.

Nakon primljene narudžbe, cijena proizvoda je fiksna. Pravo na promjenu cijene zadržavamo samo u slučaju, ako se utvrdi, da se cijena proizvoda ili vrijednost zbroja svih proizvoda u odnosu na cijenu prije potvrde narudžbe promjenila za 300 kn ili više. To pravo si zadržavamo na činjenici, da nismo direktni prodavač i uvijek ne uspijemo na vrijeme uskladiti sve podatke s poslovnim partnerima. U tom slučaju, komplikacije ćemo riješiti zajedno s kupcem, a kupac će o tome biti na vrijeme i točno informiran. U slučaju, da ne nađemo zajedničko rješenje, kupac može odustati od narudžbe bez troškova.

Svaki put, kada se promjeni status narudžbe, kupca obavještavamo putem e-maila.

Kada je narudžba zaključena, prodavatelj kupcu pošalje račun po e-mailu. Na zahtjev kupca, račun možemo poslati poštom. Račun se pošalje na istu e-mail adresu na koju je kupac primio ponudu i sve naknadne obavijeti.


Obaveze kupca
Kupac je dužan:

• preuzeti naručene proizvode,
• kod preuzimanja se uvjeriti da su stvarno dostavljeni naručeni i neoštećeni proizvodi,
• platiti robu na izabrani način,
• ne bude kupovao u imenu treće osobe i
• ne bude zloupotrebljavao pravo na povrat proizvoda.

Ako narudžbu uplatite putem PayPal sustava,  narudžba se od tog trena dalje smatra kao narudžba s obaveznim plaćanjem kako bi izbjegli moguće prijevare plaćanja putem tog sustava.. To znači da ako bi uplata bila kasnije stornirana tj.  novac vračen platitelju, dužni ste kao kupac, prodavaču vratiti sve zahtjevane uplate, uključeno s dodatnim troškovima koji bi nastali kao posljedica iskorištavanja sustava PayPal. 


Obaveze prodavatelja:
Prodavatelj je dužan:

• briga o sigurnosti osobnih podataka kupca u skladu sa zakonom,
• na najbolji način (slikama i riječima) predstaviti svaki prizvod u internet trgovini,
• jasno prikazati cijenu svakog proizvoda i redovito ažurirati cijene,
• omogućiti isporuku naručenih proizvoda u razumnom roku,
• omogućiti kupcu komunikaciju preko e-maila ili telefona,
• predstaviti kupcu mogućnost vraćanja proizvoda, tj. postupak kod reklamacije oštećenog proizvoda.


Jamstvo / Stvarna greška
Svim proizvodima s jamstvom je priložen jamstveni list, upute za montažu i održavanje, kao i popis ovlaštenih servisera. Dokumentacija se nalazi priljepljena na ambalažu ili u unutrašnjosti paketa.

Prodavatelj nije ovlašten za određivanje grešaka na proizvodu. Nadležnost za procjenu greške ima samo ovlašteni servis, zato zamjena proizvoda ili vračanje proizvoda bez odobrenja servisa nije moguća.


Otkazivanje narudžbe, povrat proizvoda, odustajanje od kupnje
U skladu s propisima, kupac ima pravo u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda javiti da odustaje od narudžbe bez davanja bilo kakvih razloga za takvu odluku. U narednih 30 dana mora kupac vratiti preuzeti proizvod u originalnom i neoštećenom pakiranju. Kupac proizvod vrati prodavatelju na adresu LEMING d.o.o., Brege 39, 8273 Leskovec pri Krškem, Slovenija na vlastiti trošak. Prodavatelj kupcu vrati puni iznos uplate u roku od 30 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od narudžbe. Ako kupac vrati proizvod bez prethodne najave o odustajanju od narudžbe u roku za odustajanje od kupnje, se vraćeni proizvod smatra kao obavijest o odustajanju od narudžbe. Vraćeni proizvod mora biti čist, nekorišten i u originalnom i neoštećenom pakiranju. Proizvoda kupac ne smije koristiti ili početi sastavljati niti otvoriti pojedinačne dijelove, to nije dozvoljeno ni u klasičnim trgovinama. Uz vraćeni proizvod mora biti priložen original račun i broj tekućeg računa na koji prodavatelj vrati uplaćeni novac.
Ako prodavač ocijeni da vraćeni proizvod nije u istom stanju kao što je bio poslan, prodavatelj zadržava pravo na naknadu štete, tj. do ponovne - i ovaj put neopozive - isporuke takvog proizvoda kupcu na njegov trošak.

Prodavatelj zadržava pravo odbiti pošiljku s otkupninom.

Povrat proizvoda nije moguć za one proizvode koji nisu redovito na zalihi ili su bili naručeni specijalno za kupca na temelju plaćene narudžbe. Dužnost kupca je da se unaprijed informira o svim karakteristikama naručenih proizvoda.
Popis proizvoda koje nije moguće vratiti je objavljen na našoj web stranici  http://www.kupka.hr/nevracanja.pdf

Ove odredbe se ne primjenjuju kada je kupac tvrtka - vrijedi skladno sa zakonom samo za fizičke osobe bez djelatnosti. Tvrtke i fizičke osobe koje se bave djelatnošću nemaju pravo na vraćanje/odustajanje od narudžbe nakon uplate.


Zaštita podataka
U internet trgovini KUPKA.hr se obavezujemo na trajnu zaštitu osobnih podataka kupca. Sve informacije koje posjetitelj navede u posjeti internet trgovini, bit će korištene samo u svrhu izrade i slanja ponude, računa, informativnih materijala i za ostalu potrebnu komunikaciju, te se nikada neće koristiti u druge svrhe i neće biti otkrivene trećoj osobi (osim osnovnih podataka koji su potrebni za dostavu). Na zaštitu podataka smo dužni prema zakonu o zaštiti osobnih podataka.

Za sigurnost svojih podataka je odgovoran i kupac, koji mora osigurati da njegove podatke za pristup internet trgovini ne dobi treća osoba.

Objašnjenja o prikupljanju i obradi osobnih podataka detaljnije su opisana u informacijama "Zaštita osobnih podataka".


Odrješenje od odgovornosti
Prodavatelj će se truditi najbolje što može, kako bi osigurao dosljednost i točnost podataka objavljenih u KUPKA.hr. Unatoč tome, karakteristike i cijene proizvoda mogu se neočekivano promijeniti, da prodavatelj ne uspije promijeniti podatke na web stranici. U tom slučaju, kupac će biti obaviješten o eventualnim promjenama i moći će odustati od narudžbe ili zamijeniti naručeni proizvod. Sve slike su simbolične i ne garantiraju bilo kakve karakteristike proizvoda i služe isključivo kao informativni prikaz proizvoda.

KUPKA.hr, odnosno LEMING d.o.o. ne preuzima odgovornost za eventualne pogreške u pisu i tehničkim podacima ili pogrešno interpretiranje informacija. Proizvodi i tehnički podaci mogu se mijenjati ili poboljšavati bez prethodne najave, što se odnosi i na već naručene proizvode.

Rok isporuke počinje teći od dana primitka uplate na naš račun. KUPKA.hr, odnosno LEMING d.o.o. nisu odgovorni za kašnjenje, koje bi proizašlo iz razloga na koji nemaju direktnog utjecaja (npr.isporuka iz skladišta našeg dobavljača, kašnjenje isporuke i slično). Navedeno vrijeme isporuke je uvjetovano stanjem zalihe u našem skladištu, tj. kod dobavljača i može se promijeniti u vrijeme od naručivanja do plačanja narudžbe. Rezervacija proizvoda unaprijed nije moguća.

KUPKA.hr, odnosno LEMING d.o.o. ne preuzimaju odgovornost za nikakve štete koja bi/je nastala zbog upotrebe informacija i podataka objavljenih na www.kupka.hr ili zbog kvara i/ili radi kašnjenja u isporuci proizvoda. 


Rješavanje sporova
U slučaju da se pojavi spor, prodavatelj će se truditi da se mogući spor riješi mirnim putem. Pismene prigovore i žalbe možete poslati na adresu LEMING d.o.o., Brege 39, 8273 Leskovec pri Krškem, Slovenija s oznakom za "KUPKA.hr" ili na našu e-mail adresu info@kupka.hr ili nam se obratite na tel. 098 914 5247.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova (IRPS)
Za rješavanje izvansudskih sporova nadležan je izvođač IRPS- Europski centar za rješavanje sporova, Tomšičeva 6, 1000 Ljubljana, info@ecdr.si, tel. 00386 8 205 65 90, kontakt osoba Uroš Petohleb - ovlašten od strane države, u skaldu sa zakonom ZIsRPS (Službeni glasnik RS br. 81/15).
Link do platforme Eurropske komisije za online rješavanje sporova potrošača (Platforma SRS) : https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Odgovori na najčešća pitanja u vezi prodajnih uvjeta i načinu poslovanja su objavljena na našoj web stranici pod nazivom "Često postavljana pitanja i odgovori" i sastavni su dio uvjeta prodaje i dopunjuju ih.

Prodajni uvjeti, uvjeti plaćanja, dostave i uvjeti za dodatne pogodnosti vrijede do objave novih uvjeta.

 

Ekipa KUPKA.hr internet trgovine - LEMING d.o.o.