Odgovori na često postavljana pitanja
Odgovori na često postavljana pitanja

CIJENE

Da li su objavljene cijene s PDV-om ili bez?
Sve cijene u internet trgovini uključuju PDV (25%) i izražene su u kunama.

Do kada vrijede objavljene cijene?
Cijene vrijede do objave novog cjenika.

Da li je mogući dodatni popust?
Dodatni popust je mogući kada je u pitanju narudžba preko 3.500,00 kn.
Da biste dobili dodatni popust vrijede posebni uvjeti koji su objavljeni na našoj web stranici u rubrici - dodatne pogodnosti.

NARUDŽBA

Kako naručiti i potvrditi narudžbu?
Narudžbu napravite tako da željene proizvode dodate u košaricu. Kada je košarica puna, kliknite na "oddaj narudžbu" i nastavite s ispunjavanjem podataka koji se odnose na plaćanje i isporuku. Registracija ili prijava u sustav nije potrebna. Narudžba je izvršena kada vas sistem obavijesti, da je narudžba primljena u vrstu čekanja i košarica se ispraznila.

Nemogu ili neznam naručiti putem interneta. Mogu sve jedno naručiti? 
Naravno, Vašu narudžbu možete poslati i putem e-maila info@kupka.hr. Potrebno je napisati ime i prezime kupca, točnu adresu za dostavu i kontakt broj telefona/mobitela i naravno što želite naručiti. U tom slučaju možete dobiti ponudu na svoju e-mail adresu po istim uvjetima, kao da ste naručili putem interneta.

Narudžbu ste poslali, kako dalje?
Nakon što pošaljete narudžbu primite e-mail obavijest da je narudžba primljena u vrstu čekanja. U najkraćem mogućem roku (obično 2-3 sata) naši zaposlenici grubo pregledaju narudžbu, te Vam pošalju e-mail s PDF prilogom u kojem je ponuda i obavijest s pozivom na plaćanje narudžbe. Nakon što platite ponudu e-mailom Vas obavijestimo o primljenoj transakciji i kada možete očekivati isporuku.

Da li mogu naručiti tvrtke i pravne osobe?
Naravno, važno je samo da napišete točne podatke o tvrtki, zajedno s poreznim brojem i da li je tvrtka u sustavu PDV-a ili ne.

U ponudi ne nađete proizvod koji želite kupiti?
U koliko u našoj ponudi ne pronađete proizvod koji želite kupiti, molimo da nam napišete e-mail s Vašim željama a mi ćemo pokušati pronaći najbolje rješenje za Vas.

Rezervacija proizvoda
Pitanjem da li je proizvod na zalihi ili poslanom narudžbom proizvod nije rezerviran. Narudžbu realiziramo, tj. pokrenemo postupak dostave tek nakon što primimo potvrdu narudžbe uplatom na naš poslovni račun. Budući da smo ugovorni dobavljač, može se dogoditi da zaliha proizvoda u vremenu od provjere zalihe pa do realizacije (primljene uplate) bude prodana. U tom slučaju Vas obavijestimo o predviđenom vremenu dostave i ukoliko se s tim ne slažete uvijek možete odustati od narudžbe i povratu uplate u punom iznosu bez troškova.

PLAĆANJE

Kako platim, tj. potvrdim narudžbu?
Narudžbu platite na temelju primljene ponude na e-mail  putem e-bankarstva (e-zaba, pobaklik, pbznet, ...) ili u bilo kojoj banci ili pošti.
Ako ste za naćin plaćanja odabrali PayPal možete uplatiti i putem tog sistema s Vašom karticom MasterCard, Visa, American Express ili Diners.

Da li je moguće plaćanje kod preuzimanja narućenih proizvoda (pouzećem)?
Zbog minimaliziranja troškova dostave sudjelujemo s više partnera i nije moguće plaćanje pouzećem. Kao rezultat toga cijene u kupka.hr su niže od onih u redovnoj prodaji. U cijenu je već obraćunan popust za plaćanje po ponudi. Molimo za razumijevanje.

Plaćanje u ratama?
Moguće je plaćanje u ratama s PayPal sistemom i karticom, koja to omugućuje.
Druga mogućnost je i ugovaranje brzog kredita kod bilo koje banke.

Kada i kako dobijem račun za naručene proizvode?
Račun za naručene proizvode dobijete putem e-maila čim smo dobili potvrdu da ste preuzeli naručene proizvode. Do tada kao potvrda o plaćenim proizvodima vrijedi potvrđena uplatnica s kojom ste potvrdili narudžbu, tj. platili.

DOSTAVA

Koliko košta dostava?
Za dostavu imate na izbor plaćanje dostave prema cjeniku ili besplatnu dostavu po posebnim uvjetima. Besplatnu dostavu možete izbrati samo ako je iznos narudžbe veći od 1000 kn. Više o dostavi pročitajte u informacijama "plaćanje i dostava".

Mogu li naručene proizvode preuzeti osobno u skladištu?
Osobo preuzimanje naručenih proizvoda nije moguće.

Tko dostavlja naručene proizvode?
Naručene proizvode isporučujemo putem ugovornih dostavljača, Hrvatska pošta i drugi.

Koliki je rok dostave za narudžbu?
Svi proizvodi koji su na zalihi u kupka.hr ili kod ugovorenog dobavljača, otpremaju se u najkraćem mogućem roku, što znači da se isporučuju u roku do 10 radnih dana (najčešće 3-5 dana). Ukoliko proizvod nije na zalihi, dostava kasni sve dok se naručeno ne isporuči direktno od proizvođača. U slučaju da bi rok isporuke bio duži od 30 dana Vas o tome obavijestimo.  Ako se kupac slaže s takvim rokom isporuke  i plati narudžbu, više ne može odustati od kupnje jer se proizvod naručuje isključivo za tog kupca.

Hitno trebam proizvod iz ponude što da radim?
Ako "hitno" trebate proizvod iz naše ponude, savjetujemo da kod naručivanja napišete do kada najkasnije želite primiti proizvod. U tom slučaju, pregledat ćemo Vašu narudžbu i provjeriti mogućnost dostave do željenog datuma. Ako Vašim željama nećemo moći ugoditi, obavijestit ćemo Vas i otkazati narudžbu.

Što znači dostava na kućnu adresu?
Dostava na kućnu adresu znači da Vam naručene proizvode dostavimo na željenu adresu. Kao kupac dužni ste osigurati mogućnost dostave na adresu s konvencionalnim dostavnim vozilom, uključujući i pristup kamionom. Ukoliko to nije moguće, morate Nas unaprijed obavijestiti. Proizvodi se ne prenose, ne nose u stan, niti se priljkučuju. Dostavi ih se do tamo, do kuda se može doći sa dostavnim vozilom. Primjeren dostup za dostavna vozila je čvrsti teren - asfaltna cesta, beton ili ravna ugažena površina (zemlja ili travnjak nije prikladno). Uz cestu nesmije biti prepreka (grane i slično) u širinu minimalno 50 cm uz kamion sa svih strana. Vaša dužnost  je da kod preuzimanja temeljito pregledate proizvode i u slučaju bilo kakve štete ili nedostatka, napravite zapisnik s dostavnom službom. Bez zapisnika je rješavanje problema teško, ponekad i nemoguće.

JAMSTVENI LIST, UPUTE I RAČUN

Jamstveni list i upute za upotrebu i održavanje
Svi dokumenti koje po zakonu proizvod mora imati, priljepljeni su na ambalaži ili zapakirani u unutrašnjost ambalaže. Preporučujemo da pročitate svu dokumentaciju i držite se navedenih uputa. U slučaju, da ste dokumentaciju slučajno uništili, izgubili ili da ju niste dobili, obratite nam se i mi ćemo Vam poslati duplikat.

Račun za naročene proizvode
Račun za naročene proizvode Vam pošaljemo nakon završetka narudžbe putem e-maila u PDF obliku. Takav račun je jednakovrijedan kao i klasičan račun koji dobijete poštom. Preporučujemo da ga zadržite u e-obliku ili ispišete. Ako izričito zatražite možemo vam račun poslati poštom.

VRAČANJE PROIZVODA, OTKAZIVANJE NARUDŽBE

Pod kojim uvjetima je moguće vratitit naručene proizvode?
Povrat naručenih proizvoda je moguć na štetu kupca u istoj količini, čisto, nekorišteno i u originalnom i neoštećenom pakiranju. Proizvoda kupac ne smije koristiti ili početi sastavljati niti otvoriti pojedinačne dijelove, to nije dozvoljeno ni u klasičnim trgovinama. Povrat novca, tj. otkazivnje narudžbe nije moguće kada se radi o proizvodima koji nisu redovito na zalihi i naručeni su isključivo za poznatog kupca. Molimo za razumijevanje.

Link do popisa kategorija, tj.proizvoda koji se ne mogu vratiti, tj.mijenjati!

Link do obrasca za vračanje, tj. zamijenu proizvoda!

Vračanje novca, uplate
Novac Vam vratimo odmah, u slučaju otkazivanja prije isporuke ili ako je isporuka već u tijeku, novac vratimo kada se poslani proizvod vrati natrag u skladište odakle je poslan. Vraćeni proizvod mora biti čist, nekorišten i u originalnoj i neoštećenoj ambalaži. Rok za povrat novca je 30 dana od dana primljene obavijesti o otkazivanju narudžbe.

Gdje su objavljeni uvjeti poslovanja?
Uvjeti poslovanja objavljeni su među informacijama o prodaji - uvjeti prodaje.