Što želite naručiti odnosno prijaviti?
Šifra tj. model proizvoda:
Kontaktna osoba i točna adresa gdje se proizvod nalazi:
Broj telefona
E-mail adresa
Broj narudžbe na KUPKA.hr
Broj računa datum
Podaci o kupcu (prepišite s računa):
Opis problema i želje:
Prilozi / dokazi: (barem jedna slika u jpg formatu, max veličine 2 MB):
S klikom na "Pošalji u obradu" potvrđujete, da su svi uneseni podaci istiniti i točni i prihvačate, da ćete platiti troškove po cjeniku servisne službe u slučaju, ako se utvrdi, da je reklamacijski zahtjev lažan tj. neopravdan. U tom slučaju Vi ste dužni pokriti sve administrativne troškove i vrijeme servisera kao i putne troškove vezane uz dolazak servisera na Vašu adresu. U slučaju nepotpunih podataka zadržavamo pravo odbaciti reklamacijski zahtjev ili zatražiti njegovo dopunjenje. Vrijeme dolaska servisera odluči servisna služba i nije predmet Vašeg izbora, tj. usklađuje se u okvirima mogućnosti.
O statusu Vašeg zahtjeva ćemo Vas obaviještavati i po potrebi kontaktirati na telefon.
|